Sopimus- ja palvelunhallintaohjelmisto pilvessä
Rubicin palveluhallintapalvelu koostuu Palvelusalkku-ohjelmistosta sekä systemaattisesta palvelunhallintaprosessista.
Palvelusalkku on sopimus- ja palvelunhallintaohjelmisto, jonka avulla organisaatio voi seurata kaikkien sopimustensa ja käyttämiensä palveluiden tilaa, niistä syntyviä kustannuksia ja mahdollisia riskejä helposti yhdellä silmäyksellä. Palvelusalkun avulla pienennät sopimus- ja palvelunhallintaan liittyviä riskejä.
Palvelusalkku on kehitetty yhteistyössä SoulCoren kanssa, ja se sijaitsee yhdessä markkinoiden turvallisimmista pilvistä, Microsoftin Azuressa.
Tukea suunnitelmalliseen IT-palveluiden hallintaan
Palvelusalkun käytön lisäksi käynnistämme palvelunhallintaprosessin, jonka osana määrittelemme palveluiden elinkaarien vaiheet sekä varmistamme niiden suunnitelmallisen kehityksen. Tuemme myös muutosprojektien priorisoinnissa sekä läpiviennissä.
Lisäksi voimme auttaa asiakkaitamme erilaisten erikoistilanteiden yli ottamalla hoitoomme IT-päällikön tai IT-kehityspäällikön tehtävät.