Sopimus- ja palvelunhallinta

Varmistamme sopimusten ja palveluiden hallinnan ja muutoskohteiden projektoinnin.

Sopimus- ja palvelunhallintaohjelmisto pilvessä

Rubicin palveluhallintapalvelu koostuu Palvelusalkku-ohjelmistosta sekä systemaattisesta palvelunhallintaprosessista.

Palvelusalkku on sopimus- ja palvelunhallintaohjelmisto, jonka avulla organisaatio voi seurata kaikkien sopimustensa ja käyttämiensä palveluiden tilaa, niistä syntyviä kustannuksia ja mahdollisia riskejä helposti yhdellä silmäyksellä. Palvelusalkun avulla pienennät sopimus- ja palvelunhallintaan liittyviä riskejä.

Palvelusalkku on kehitetty yhteistyössä SoulCoren kanssa, ja se sijaitsee yhdessä markkinoiden turvallisimmista pilvistä, Microsoftin Azuressa.

Tukea suunnitelmalliseen IT-palveluiden hallintaan

Palvelusalkun käytön lisäksi käynnistämme palvelunhallintaprosessin, jonka osana määrittelemme palveluiden elinkaarien vaiheet sekä varmistamme niiden suunnitelmallisen kehityksen. Tuemme myös muutosprojektien priorisoinnissa sekä läpiviennissä.

Lisäksi voimme auttaa asiakkaitamme erilaisten erikoistilanteiden yli ottamalla hoitoomme IT-päällikön tai IT-kehityspäällikön tehtävät.

Asiakkaamme

Alla muutamia asiakkaitamme, joiden kanssa olemme jo saaneet tehdä ainutkertaisen muutosmatkan.

Fida secondhand Roban myymälä
Fida International ry

Uuden kassajärjestelmän kilpailutus Fida secondhand-ketjulle vietiin maaliin luotettavan hankintakumppanin avulla

Lue lisää »
Kuvakaappaus Amnestyn Suomen osaston verkkosivuilta.

Markkinakartoitus ja uuden Salesforce-yhteistyökumppanin hankinta Amnestyn Suomen osastolle – “Heti kun tulee vastaava tilanne, niin käännymme taas Rubicin puoleen”

Lue lisää »

Tapiolan Lämpö tarvitsi ulkopuolista apua ICT-järjestelmähankintaprojektiinsa – “vakuutuimme Rubicin ammattitaidosta”

Lue lisää »
Suomen Kiertovoima KIVO ry

Laaja vaatimusmäärittely jätelaitosten yhteiselle toiminnanohjausjärjestelmälle – “en tekisi mitään toisin, jos nyt palaisin alkuun”

Lue lisää »

Blogi

Blogi