IT-johtamisen palveluja erikoistilanteisiin tai jatkuvaksi sparrauskumppaniksi
IT-päällikkö-palvelumme sopii organisaatiollesi erityisen hyvin silloin, kun tarvitset apua IT-palveluiden kehittämisessä ja hallinnassa liittyen vaikkapa IT-toimittajien valvontaan, sopimushallintaan tai kehityssuunnitelmiin eikä organisaatiollasi ole osoittaa niihin tarpeeksi resursseja tai tarvittavaa kokemusta. Rubicin asiantuntijalla on vahvaa tietämystä sekä eri IT-toimittajien osaamisesta että laajaa kokemusta IT-palvelunhallinnasta, kilpailutuksista ja sopimustuesta.
Käytä organisaation aikaa ja voimavaroja niihin asioihin, jotka ovat toimintasi ydintä ja jätä IT:n pyörittäminen ja IT-toimittajan valvonta kokeneelle osaajalle.
Rubicilla on ajantasaista kokemusta erilaisista IT-järjestelmien hankinta- ja käyttöönottoprojekteista, vahva markkinatuntemus tietoturvasta, IT-ratkaisuista ja verkkoteknologioista.
Rubicin lähtötilannekartoituksessa käymme läpi IT-toimittajan palvelun ja sopimuksen. Monesti jo tämä nykytoimittajan kanssa käytävä vaihe säästää kustannuksia ja terävöittää palvelua. Osallistumme tavoitteiden asettamiseen ja autamme IT-palvelunhallintaprosessin kehityksessä sekä kehityshankkeiden projektoinneissa. Olemme tukena myös IT-sopimus- ja palveluhallinnassa. Näin helpotamme samalla kommunikaatiota asiakkaan ja IT-toimittajan välillä. Meiltä saat apua myös toimintamallien ja pelisääntöjen määrittämisessä.
Määrittelemme palveluiden elinkaaren vaiheet, tunnistamme selkeät kehitystarpeet sekä varmistamme suunnitelmallisen kehittämisen käynnistämällä systemaattisen palvelunhallinnan. Tuemme myös muutosprojektien priorisoinnissa sekä läpiviennissä esim. osallistumalla sisäiseen markkinointiin ja muutosjohtamiseen. Olennaisena osana palvelua seuraamme jatkuvasti toimintaympäristöä ja valvomme kustannuksia.
Lisäksi voimme auttaa asiakkaitamme erilaisten erikoistilanteiden yli silloin, kun omat resurssit ovat kapealla tai eivät ole käytettävissä.
Kaikki tehtävät suoritetaan yhteistyössä asiakkaan vastuuhenkilön kanssa.
IT-päällikön palveluja tarvitaan kun IT-toimittajan palvelua ja sopimusta olisi tarve käydä läpi. Tavoitteena on löytää mahdollisia kustannussäästöjä tai saavuttaa parempaa palvelua. Myös sopimukseen kirjattujen SLA-tasojen toteutuminen on tällöin syytä tarkistaa.
Tyypillisiä erityistä tarkastelua vaativia osa-alueita ovat mm. seuraavat:
Alla muutamia asiakkaitamme, joiden kanssa olemme jo saaneet tehdä ainutkertaisen muutosmatkan.
Rubic kilpailutti Fingolle julkisen hankintalain mukaisen IT-kumppanin ja toimii nyt Fingon ulkoistettuna IT-päällikkönä Talosta puuttui oma IT-henkilö ja IT-palvelukokonaisuuden kilpailuttaminenkin oli ajankohtaista ”Yhteistyölle Rubicin kanssa...
Sähköinfo Oy:n myynti & ICT -johtaja, Satu Valldén, kertoo yrityksen pitkästä ja menestyksekkäästä yhteistyöstä Rubicin kanssa. He olivat yksi Rubicin ensimmäisistä asiakkaista jo yli 10...
Rubic HR Finland Oy
Puhelin 050 387 1133
kari.heikkila@rubic.fi
Antinkatu 3 D, 7. krs
00100 Helsinki
Y-tunnus 2350617-8
"*" näyttää pakolliset kentät
2025 © Rubic HR Finland | Kaikki oikeudet pidätetään | Tietosuojaseloste