21 tammi
Asiakkuudenhallintajärjestelmä vastaamaan varainhankinnan tarpeita – “Valitsimme Rubicin, koska heillä on kokemusta järjestökentästä ja järjestelmien palveluntarjoajista”
Avainsanat: asiakaskokemus, asiakaspalvelu, asiakkuudenhallinta, asiakkuudenhallintajärjestelmä

Vuonna 1992 perustetun John Nurmisen Säätiön tavoitteena on pelastaa Itämeri ja sen perintö tuleville sukupolville. Säätiö toteuttaa erilaisia Itämeren suojelutoimia ja varmistaa, että meren tarinat välittyvät eteenpäin.  

Varainhankinta on keskeinen tekijä John Nurmisen Säätiön tavoitteiden saavuttamiseksi. “Olimme tunnistaneet tarpeen vahvistaa lahjoittajien ja muiden sidosryhmiemme asiakaspalvelua sekä tehostaa varainhankinnan toimintaa”, säätiön varainhankintajohtaja Erkki Salo kertoo. “Rubic auttoi löytämään meille sopivan kumppanin asiakkuudenhallintajärjestelmän hyödyntämiseksi ja jatkokehittämiseksi”, Salo jatkaa. 

Selkeä ja hyvin suunniteltu hankintaprosessi säästää aikaa ja mahdollistaa tarkoituksenmukaisen järjestelmän hankinnan. “Yhteistyömme ansiosta löysimme oikean järjestelmäkumppanin ja toteutimme kumppanikilpailutuksen tehokkaasti ja ketterästi. Rubic auttoi myös selkeyttämään valitun toimijan kanssa tehdyn yhteistyösopimuksen tarvetta vastaavaksi”, Salo toteaa.  

Varainhankintajohtaja Erkki Salo on tyytyväinen Rubicilta hankintaprosessia varten saamaansa apuun.Rubicin vahvuuksia olivat joustavuus, tietotaito kumppanineuvottelussa sekä tarvemäärittelyn kirkastaminen. Yhteistyö oli sujuvaa ja mutkatonta ja projekti eteni halutussa aikataulussa”, Salo iloitsee.  

Erkki Salo suosittelee Rubicia muillekin hankinta- ja kilpailutustukea tarvitseville järjestöille. “Osaavana kumppanina Rubic auttaa kohdentamaan muutoshankkeen voimavarat oikein ja löytämään toiminnan tueksi oikean IT-kumppanin,” Salo päättää.

Rubic HR Finland on Iodata Oy -konserniin kuuluva riippumaton järjestelmähankintojen konsultointitoimisto. #järjestelmäarki

Rubic