Uusi asiakasrekisteri varainhankinnan hallintaan ja tiedolla johtamiseen – ”Rubic tarjosi erinomaista apua ja tukea koko prosessin ajan”
Avainsanat: asiakasrekisteri, CRM, Hankinta, markkinointi

Suomen Solidaarisuus-järjestö parantaa naisten asemaa ja toimeentuloa maailmanlaajuisesti yhdessä paikallisten kumppaniensa kanssa. Useissa maissa toimivalle ja paljon varainhankintaa tekevälle järjestölle on elintärkeää, että sillä on käytössään tarkoituksenmukainen asiakasrekisteri.  

”Yli 12 vuotta käytössä ollut asiakasrekisterimme oli tulossa tiensä päähän, joten päätimme alkaa etsiä uutta järjestelmää”, Suomen Solidaarisuuden varainhankintajohtaja Matti Ljufström sanoo. ”Koimme, että järjestelmähankinta on välttämätön tulevaisuusinvestointi paitsi varainhankinnalle, sen pitäisi myös tukea kyvykkyyttämme osoittaa työmme vaikuttavuus”, hän jatkaa. 

Uudelle rekisterille täytyi asettaa tarkat kriteerit, jotka liittyivät esimerkiksi entistä yksilöidympään ja korkealaatuisempaan asiakkuuksien hallintaan, tiedolla johtamiseen ja viestinnän ja markkinoinnin kohdentamiseen. ”Rubicin konsultti auttoi meitä hahmottamaan kokonaisuutta ja järjestelmän vaatimuksia paremmin”, Ljufström kiittää. ”Erityisesti integraatioiden osalta konsultin tekemät tarkennukset helpottivat tekemistämme. Saimme lisäksi Rubicin ansiosta tarkan kuvan todellisista kustannuksista, joita projekti tulee meiltä viemään, hän toteaa. 

Matti Ljufström on hyvin tyytyväinen Solidaarisuuden saamaan tukeen. ”Rubicin kanssa tehty yhteistyö oli yksinkertaista ja jouhevaa. Aikataulu piti hyvin ja konsultti tuki meitä kattavasti aina, kun meillä oli tarvetta tukeen. Voin lämpimästi suositella Rubicia vastaavanlaisiin projekteihin”, tyytyväinen Ljufström päättää.  

Rubic