Rubic selvitti suomalaisten Hubspot-toimittajien liikevaihdot ja liikevoittoprosentit – nämä kolme toimittajaa ovat menestyneet parhaiten

Puhelin, papereita ja käsi piirtämässä paperille eri väreillä

Rubic HR Finland selvitti suomalaisten Hubspot-toimittajien liikevaihtoja ja liikevoittoja vuosilta 2016-2018.

Selvityksen tavoite on muodostaa käsitys Suomessa toimivista Hubspot-toimittajista ja auttaa markkinointiautomaation hyödyntämistä suunnittelevia organisaatioita sopivan toimittajan valinnassa.

Selvityksen metodi ja periaatteet ovat samat kuin vuonna 2018 tekemässämme CRM-toimittajavertailussa.

Mikä on Hubspot ja mitä tarkoittaa markkinoinnin automaatio?

Hubspot on maailman suosituin markkinointiautomaatiojärjestelmä. Sen markkinaosuus maailmanlaajuisessa markkinointiautomaatiojärjestelmien markkinassa on jo yli 20%

Markkinoinnin automaatiolla tarkoitetaan säännöllisesti toistuvien markkinoinnin prosessien, kuten potentiaalisten asiakkaiden kartoittamisen, automatisointia.

Markkinoinnin automaation nousun on arvioitu heijastelevan yleistä tiedolla johtamisen globaalia kehitystä, mikä on vaikuttanut myös asiakkuuksien hallintaan ja markkinointiin.

Asiakkuudenhallintajärjestelmistä ja –toimittajista on tullut yhä kokonaisvaltaisempia liiketoiminnan konsultoijia, joissa asiakkuuksien hankkiminen ja markkinoinnin automaatio ovat kasvavassa roolissa. Hyvin toteutettu markkinoinnin automaatio yhdenmukaistaa ja tehostaa asiakkaiden hankintaa, mikä puolestaan parantaa myyntiä.

Lataa kooste menestyneimmistä Hubspot-toimittajista.

Rubic on puolueeton CRM- ja järjestelmäkonsulttitoimisto, joka auttaa vuosittain kymmeniä yrityksiä, liittoja ja järjestöjä järjestelmä- ja ohjelmistohankinnoissa. 

Jos tarvitset apua CRM-järjestelmän valinnassa tai olet tyytymätön nykyiseen CRM-toimittajaasi, niin ole yhteydessä

Kari Heikkilä
050-3871133
kari.heikkila@rubic.fi.

Autamme sinua mielellämme.