Sopimushallinta ja palvelujen hallinta on jälleen yhden pykälän vaivattomampaa – Rubicin Palvelusalkkuun on kesän aikana asennettu uusia ominaisuuksia
Avainsanat: asianhallinta, kustannukset, palvelunhallinta, Palvelusalkku

Rubicin Palvelusalkku-ohjelmistolla seuraat näppärästi kaikkien sopimustesi ja käyttämiesi palveluiden tilaa, kustannuksia ja riskejä.  

Sopimusten elinkaaren hallintaa tukeva ohjelmisto on päivitetty kesän aikana vastaamaan entistä paremmin toiminnanohjauksen ja asianhallinnan vaatimuksia. Keväällä käyttöön otettu ohjelmisto on nyt laajentunut kattamaan mm. sopimusten kustannuspaikat. Päivityksen seurauksena saat myös halutessasi kaikki tiedot ladattua suoraan Exceliin.  

”Kehitämme Palvelusalkkua jatkuvasti asiakkailta saamamme palautteen mukaisesti. Palvelusalkussa kaikki sopimukset ja niiden kustannustiedot ovat kätevästi yhdessä paikassa, mutta usea asiakas on toivonut mahdollisuutta ladata data myös Exceliin”, Palvelusalkun tuotepäällikkö Sanna-Kaisa Perälahti toteaa.    

Yhdistelemällä Palvelusalkun ominaisuuksia organisaation omiin tiedonhallintakäytäntöihin asiakas saa parhaan tuloksen sopimushallintansa tarpeisiin”, Perälahti jatkaa.  

Palvelusalkku on sopimushallintaan ja palvelujen hallintaan soveltuva pilvipohjainen sovellus, joka on kehitetty yhteistyössä suomalaisen SoulCoren kanssa.

Voit pyytää maksuttoman esittelyn täältä tai soittamalla Kari Heikkilä 050 387 1133. 

Rubic