Palvelusalkku – ohjeet

Näin käytät Palvelusalkkua vaivattomasti ja tehokkaasti. Katso alta ohjevideot tietojen syöttämisestä ja käyttäjätilien hallinnasta.

Sopimustietojen syöttäminen
Käyttäjätunnusten hallinta

Sopimus- ja palvelunhallintasamassa paikassa

Palvelusalkku on sopimus- ja palvelunhallintaohjelmisto, jonka avulla organisaatio voi seurata kaikkien sopimustensa ja käyttämiensä palveluiden tilaa, niistä syntyviä kustannuksia ja mahdollisia riskejä helposti yhdellä silmäyksellä. Palvelusalkun avulla pienennät sopimus- ja palvelunhallintaan liittyviä riskejä. Palvelusalkku on kehitetty yhteistyössä SoulCoren kanssa, ja se sijaitsee markkinoiden turvallisimmassa pilvessä, Microsoftin Azuressa.

Katso Palvelusalkun ohjevideot alta.

Palvelusalkun käyttöönotto

1

Palvelusalkku avataan organisaatiollesi ja sille valitaan pääkäyttäjä

2

Alkukoulutus, johon osallistuu pääkäyttäjän lisäksi usein johtoryhmä.

3

Sopimusten syöttö Palvelusalkkuun. Mitä tarkemmin sopimusten tiedot syötetään sinne, sitä tarkempaa tietoa tulevaisuudessa saat sopimustesi ja käyttämiesi palvelujen tilasta.

4

Palvelusalkku on käytössäsi ja voit seurata koko organisaation sopimusten ja käyttämien palvelujen tilaa Palvelusalkusta.

5

Säännöllisillä palvelunhallintapalavereilla varmistetaan, että sopimuksiin ja palveluihin liittyviä kriisitilanteita ei pääse syntymään. Palveluiden kehitystä ja niihin liittyvää budjettia on helppo priorisoida.

Videoesittelyt

Sopimustietojen syöttäminen

palvelusalkkuun

Käyttäjätunnusten hallinta

palvelusalkkuun

”Useilla asiakkaillamme on ollut käytössään sopimusten hallinnointiin vain Excel, vaikka he ovatkin tiedostaneet siihen liittyvät riskit. Nyt voimme tarjota mahdollisuuden saada sopimukset Palvelusalkkuun turvaan ja helposti löydettäviksi.”

– Kari Heikkilä, managing partner

Ota yhteyttä