Vierailijablogi: Vaihtoehtoiset ratkaisut jäsenrekisterin korvaajaksi

Webinaaritrilogian viimeisessä osassa käsittelimme jäsenrekisterien vaihtoehtoisia ratkaisuja, kun vieraaksemme saapui Joni Kivi Sprintitistä ja Riku Martikainen, Accountor Enterprisestä. Mitä nämä vaihtoehtoiset ratkaisut ovat ja mitä hyötyä niiden avulla voidaan saavuttaa?

Katso tallenne webinaarista

Sprintit Odoo – Avoin toiminnanohjausratkaisu nyt myös järjestöjen tarpeisiin

Maailmalta löytyvien järjestöratkaisuiden laajennokseksi Sprintit Oy kehittää ratkaisuja suomalaisten järjestöjen tarpeisiin. Ratkaisusta löytyy jo nyt laajat jäsenrekisteritoiminnallisuudet, laskutus sekä tarvittavia integraatioita. Kehitämme palveluita ketterin menetelmin yhdessä asiakkaiden kanssa.

Taustalla on yhteisön kehittämä avoimen lähdekoodin erittäin laaja sovelluskokonaisuus moniin eri tarpeisiin. Kattavan peruspaketin lisäksi Odoo App Storesta saatavilla tuhansia laajennoksia. Laajennosten kehittäminen on verrattain yksinkertaista modulaarisen arkkitehtuurin vuoksi.

Ei vendor-lockia! Avoin lähdekoodi tarkoittaa myös vapautta toimia kulloinkin sopivimman kumppanin kanssa.

Joni Kivi, Sprintit Oy

Accountor Enterprisen Liittoratkaisu tuo jäsenet keskiöön ja parantaa tehokkuutta

Ymmärrä jäseniäsi. Jäsenten tarpeet vaihtelevat ja kehittyvät jatkuvasti. Kerää tieto jäsenten käyttäytymisestä yhtenäiseen tietomalliin ja hyödynnä jäsenten toiminta-tietoa oman toimintasi kehittämisessä. Kun jäsenten haluama palvelu on löytynyt, hyödynnä työkaluja palveluiden markkinoimiseen ja manuaalisten tehtävien automatisointiin.
Löydä kokeilemalla tulevaisuuden palvelusi. Mobiililaitteet. Hyvä käytettävyys. Itsepalvelu. Jäsenet odottavat näitä nykyaikaisen asiakaspalvelun ominaisuuksia myös sinulta. Kehitä kokeilevan jäsenjoukon kanssa uusia palveluita, iteroi niiden ominaisuudet hyviksi ja skaalaa palvelu kaikille jäsenille samassa ympäristössä. Palvelun ominaisuuksien säätäminen voi tapahtua osaavan pääkäyttäjän toimesta, etkä tarvitse laajaa muutosprojektia iteraatioiden toteuttamiseen.

Tehokkaat prosessit valmiina paketista. Dynamics 365 -liiketoiminta-alusta tarjoaa tehokkaat toiminnallisuudet valmiina. Esimerkkinä haut, työnkulut, muistutukset ja raportointi. Tätä toiminnallisuutta on täydennetty Accountor Enterprisen kehittämällä liittoratkaisulla, joka sisältää esimerkiksi jäsenlaskutustoiminnallisuuden. Dynamics 365 integroituu erinomaisesti Office 365 -työkaluihin ja tehostaa toimintaprosesseja edelleen. Tämä vapauttaa aikaa arvoa tuottavaan jäsenten palvelemiseen.

Riku Martikainen, Accountor Enterprise